четвер, 1 жовтня 2020 р.

 

Фрагмент уроку в 2 класі на етапі відпрацювання вивченого матеріалу з метою розвитку навичок аудіювання “Susie’s lost”

1.       Pre-listening. Підготовка до сприймання. PB p.

- look at the pictures. Who can you see there?

-  picture 1. What’s red?

- picture2. Where are the girls?

- picture 3. What’s on the house?

2.  While- listening.

- listen to the story and guess what’s happening in the story.

- listen to the story and clap if you hear a phrase ‘Where is’

- listen to the story and stand up if you hear a phrase’ I don’t know’

- listen to the story and stomp your feet if you hear a word on the topic ‘Family’

3.  Post- listening.

a) Тренування мовленнєвих структур. Magic box (ЛО теми)

Who’s this? - It’s a…

b) Act it out. Відпрацювання в усному мовленні.

- repeat with pauses

- shadowing (тихіше без пауз)

- team production (2 команди за кількістю головних героїв)

- finger puppets (герої комікса)

- rehearsal ( команди розігрують, учитель допомагає)

С) Production (першу роль бере учитель, щоб учням було легко включитися)

- final production (спостерігачі – учасники вистави, створюють фоновий шум – їдуть машини, дує вітер, співають пташки).

d) Values. Правила безпечного руху до школи і додому, поведінки, коли сам удома, поваги до батьків.

 

 

1 коментар: